منتدي وسط البلد
اضحك..... من جوه قلبك GWGt0-n1M5_651305796
منتدي وسط البلد
اضحك..... من جوه قلبك GWGt0-n1M5_651305796
منتدي وسط البلد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي وسط البلد

فكر جديد في عالم النت والكمبيوتر

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اضحك..... من جوه قلبك

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ahwak

ahwak

ذكر عدد الرسائل : 14
تقييم العضو : 1

اضحك..... من جوه قلبك Empty
مُساهمةموضوع: اضحك..... من جوه قلبك   اضحك..... من جوه قلبك I_icon_minitimeالإثنين 14 ديسمبر 2009, 4:26 am

[

اضحك..... من جوه قلبك

مرة واحد صعيدى بيموت قاللوا انطق الشهاده بسرعه قبل ما تموت قلهم دبلوم صنايع

مرة بقره واقفه ادام المرايه تتمكيج وقالت والله حرام الجمال ده كله يروح لواحد تور

مرة واحد غبى بيشنقوة قام مشاور بايده فنزلوة سالوة كنت بتقول ايه قلهم ... كنت هموت يا جزم

مرة واحد سكران قابل واحد محشش قاله لو سمحت احنا بالليل ولا بالنهار قام التانى قاله والله مش عارف اصل انا مش من هنا

مرة واحد مسطول نزل من باب العربيه لقى الدنا بتمطر دخل العربيه بس خرج من الباب التانى

محشش قاعد قدام بيته فمر واحد عليه قاله انت من اهل البيت ؟؟قام قاله لا من كفار قريش

مرة واح بخيل موت بعت ابنه يدور على شاكوش من عند الجيران فدور عندهم كلهم وملقاش فلما رجع البيت قال لوالده خلاص بقى هات الى عندنا

]

صعيدى قرأ على علبه لبن " خالى من الدسم "
كتب جنبها وانا " خالى من سوهاج "

سواق ميكروباص راح يحلق ... الحلاق بيساله : عايز شعرك ازاى??? قاله: فى اى حته على جنب

مرة واحدة بتقول لجوزها: تعالى ودينى المستشفى ماما هناك وعندها حالة تسمم ... قالها : ياساتر يارب لازم عضت لسانها بالغلط

مرة دكتور دخل عنبر فى سراية المجانين لقى واحد بيضرب نفسة بالشبشب سأل الممرضة ماله ده ? قالت أصله كان بيحب واحدة ومتجوزهاش ..دخل العنبر الى بعده لقى واحد بيخبط دماغة فى الحيطة قالها وده ماله قالتله اصل ده الى اتجوزها

واحد بلدياتنا دخل جنينة الحيوانات ودخل راسه في قفص الاسد، الحارس جري عليه
قاله انت بتعمل ايه، قاله ايه يابا يعني هناكله.

فى مره واحد صعيدى زغزغ ابنو خرم بطنه

مره واحد راح الصيدليه ..وقال للدكتور عايز لبن اطفال .. الدكتور اسمه ايه ... الراجل اسمه اشرف

المدرس بيسأل الطالب لماذا سمى البحر الاسود بهذا الاسم ؟
الطالب لانه حزين على البحر الميت

لية بلديتنا بيلبس تي شيرت علية قطة ؟عشان الفار ميلعبش في عبة

مرة واحد بيحلم كل يوم بماتشات كتاكيت... راح للدكتور... فقاله هديلك حقنة دلوقتي ومش هاتحلم بيهم تاني خالص... قاله خليها بكرة يا دكتور علشان النهاردة ماتش النهائي

صيدلي اتجوز صيدلانية... خلغوا تركبية...
بدل ما يهشتكوها.. كانوا بيرجوها

واحد محشش قاعد مع اصحابه و بيحكيلهم : انا مره طلعلى اسد و كان فى ايدى كباية ميه رميته بيها الاسد طلع يجرى... رد عليه واحد من اللى قاعدين قاله صح انا لما قابلت نفس الاسد ضربته بالقلم ايدى اتبلت

واحد بلدياتنا خلصت مدة رخصة عربيته قال لأبوه : رخصتى خلصت... قاله: من كتر لفك فى الشوارع
[/center]
shaawa
إدارة المنتدى
shaawa

انثى عدد الرسائل : 4476
العمل/الترفيه : اخصائية نفسية
Personalized field : اضحك..... من جوه قلبك 1187177599
Personalized field : اضحك..... من جوه قلبك Empty
Personalized field : اضحك..... من جوه قلبك Empty
تقييم العضو : 1

مُساهمةموضوع: رد: اضحك..... من جوه قلبك   اضحك..... من جوه قلبك I_icon_minitimeالإثنين 14 ديسمبر 2009, 12:22 pm

اضحك..... من جوه قلبك 565279
حلوين اوى

II~m.samy~II
المدير العام
II~m.samy~II

ذكر عدد الرسائل : 8573
العمل/الترفيه : رئيس الجمهورية
Personalized field : اضحك..... من جوه قلبك 76831961
تقييم العضو : 3

مُساهمةموضوع: رد: اضحك..... من جوه قلبك   اضحك..... من جوه قلبك I_icon_minitimeالخميس 17 ديسمبر 2009, 1:12 am

هههههههههههههههههه
كلهم زى العسل تسلم ياباشا

اضحك..... من جوه قلبك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-