منتدي وسط البلد
الدمار والبناء وجهين للخيانه GWGt0-n1M5_651305796
منتدي وسط البلد
الدمار والبناء وجهين للخيانه GWGt0-n1M5_651305796
منتدي وسط البلد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي وسط البلد

فكر جديد في عالم النت والكمبيوتر

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الدمار والبناء وجهين للخيانه

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
جبال الاحزان

جبال الاحزان

Personalized field : الدمار والبناء وجهين للخيانه Redhearts176x220bw9
تقييم العضو : 0

الدمار والبناء وجهين للخيانه Empty
مُساهمةموضوع: الدمار والبناء وجهين للخيانه   الدمار والبناء وجهين للخيانه I_icon_minitimeالأحد 23 ديسمبر 2007, 6:20 am

السلام عليكم اعضا ء منتدى وسط البلد
كتيييييييييييييييييييييييييير اتكلم عن الخيانه وكتيييييييييييييييييييييييييير اتخان ومنا اللى بيخون بس يا ترى احنا فكرنا مره ان الخيانه دى بدل مدمر كل شى حلو عندى اجعل الخيانه اجمل شى فى حياتى كتير هيتسغرب بس لو ركزتوا فى كلام هتلاقوا عندى حق
اولا الخيانه ايه هى الخيانه انى اسيب اللى احبها واحب غيرها او بمعنى اوضح اسيب اللى بكلمها واكلم غيرها هى دى الخيانه الخيانه موجوده فى كل حاجه العين بتخون القلب بيخون الاحساس بيخون الضحكه بتخون بس احان منعرفش غير الخيانه اللى لما انسان يخون انسان .
فى بنات كتيييييييير تقول انا شيافه فى عينيه نظره خيانه شايفه ان هو بيضحك ضحتكه مش صافيه فى فتره من حبها ليه بتحس ان احساس مات او مش موجود كل دى دليل ان فى خيانه هتيجى انا المفروض عليا فى وقت زى دى ادور اشوف انا قصرت فى ايه واحاول اعدل من نفسى منفعيشى انى يبقى اول ما احس بالخيانه انسحب بكرامتى وبكل حاجه حلوه حتى لو خانى مش معنى كده انى اقعد وابكى لا الخيانه لازم توئنى اكتر من الاول وتجمد قلبى وتفوق قلبى من اى وهم كان عايش فيه وكل ما اكتشف الخيانه بدرى كان افضل ليا ولمشاعرى
طيب واحنا كلنا بنقول انا اتخنت او انا خلاص حبيبى سابنى يا ترى انتى مخنتهوش قبل كده حتى لو بنظره او بضحكه اكيد لا لان احنا ممكن نخون واحنا مش عارفين مش شرط الخيانه فى الحب بس فى الخيانه فى الامانه ان والدى يكون واثق فيا فى موضوع وانا اخون الخيانه منها حاجات كتير بس يا ترى المرحله اللى بعد الخيانه يا ترى
1- هنبكى
2- هنفكر ازاى نخرج ونبقى اقوى من الاول
لازم نبقى اقوى من اى خيانه حتى لو قلبى اتكسر المهم انى اقوم تانى واظهر قدماه ان هو عندى ولا حاجه واثبت ليه ان انا مش مجرد لعبه فى ايده لازم اقوم تانى مش هفضل مكسور لان الانسان اكبر من اى خيانه
جبال الاحزان

نور الحسينى
II~m.samy~II
المدير العام
II~m.samy~II

ذكر عدد الرسائل : 8573
العمل/الترفيه : رئيس الجمهورية
Personalized field : الدمار والبناء وجهين للخيانه 76831961
تقييم العضو : 3

مُساهمةموضوع: رد: الدمار والبناء وجهين للخيانه   الدمار والبناء وجهين للخيانه I_icon_minitimeالإثنين 31 ديسمبر 2007, 4:01 pm

هو الموضوع رائع يا نور وبجد جامد
بالنسبة للخيانة انا الى اعرفه ان الانسان الى بيخون مرة او الى بيفكر انه يخون مرة هيخون بعد كدا الف مرة وملوش امان لان الخيانة طبع فى دمه ومش ممكن يسيبها
Wa7iD
المدير العام
Wa7iD

ذكر عدد الرسائل : 3376
العمل/الترفيه : محامى

مُساهمةموضوع: رد: الدمار والبناء وجهين للخيانه   الدمار والبناء وجهين للخيانه I_icon_minitimeالثلاثاء 01 يناير 2008, 6:20 pm

اكتر حاجتين بكرههم فى حياتىالكدب والخيانةودول حاجتين استحالة اسامح فيهم
https://westelbald.yoo7.com/
جبال الاحزان

جبال الاحزان

Personalized field : الدمار والبناء وجهين للخيانه Redhearts176x220bw9

مُساهمةموضوع: رد: الدمار والبناء وجهين للخيانه   الدمار والبناء وجهين للخيانه I_icon_minitimeالأربعاء 02 يناير 2008, 11:58 am

مش معنى انى اكره حاجه ان هى مش موجوده ،مش معنى انى مش بحب حاجه ان هى مش هتحصل ،الحاجه اللى انا بكرها لو حصلت واحنا بنفكر بكره وبنفكر ان احنا بنكرهها ،يبقى لما تحصل هنخسر حاجات وهننكسر قدمها، انا لما اتكلمت على الخيانه قصد ان الانسان لما يخان يطلع من الخيانه مستفيد ،مش مكسور ولا مهزوز ولا ثقته فى نفسه تروح ، لحد امته هنقول مش بحب دا ولحد امته هنقول انا بكره دا ،لا يا جماعه انا عاوز نفكر بالعقل قبل القلب صدقنى لو فكرنا بالعقل مش هنتخان ولا هننكسر ،حتى لو الانسان التخان لازم يبف تانى ويستفيد لان هو لو انكسر قدام الخيانه هيبقى اضعف من الخيانه يبقى لازم احنا اللى نكسر الخيانه
عاشقة القمر
مشرفة منتدى المرأة والموضة
عاشقة القمر

انثى عدد الرسائل : 1632
Personalized field : الدمار والبناء وجهين للخيانه Empty
Personalized field : الدمار والبناء وجهين للخيانه Anmeec10
Personalized field : الدمار والبناء وجهين للخيانه Empty

مُساهمةموضوع: رد: الدمار والبناء وجهين للخيانه   الدمار والبناء وجهين للخيانه I_icon_minitimeالأربعاء 23 يناير 2008, 9:28 am

الخيانة اصعب ما يمكن او ما في حد في الدني بسامح عليه او الي بخون مرة اكيد راح يخون مرة تاني

دودو

الدمار والبناء وجهين للخيانه
صفحة 1 من اصل 1