منتدي وسط البلد
حريم زهقوا من شغل البيت وشوفوا عملوا ايه ..... ؟؟؟؟؟؟ GWGt0-n1M5_651305796
منتدي وسط البلد
حريم زهقوا من شغل البيت وشوفوا عملوا ايه ..... ؟؟؟؟؟؟ GWGt0-n1M5_651305796
منتدي وسط البلد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي وسط البلد

فكر جديد في عالم النت والكمبيوتر

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حريم زهقوا من شغل البيت وشوفوا عملوا ايه ..... ؟؟؟؟؟؟

كاتب الموضوعرسالة
Ayman_Gamal33

Ayman_Gamal33

ذكر عدد الرسائل : 2180
العمل/الترفيه : رئيس جمهورية نفسى
Personalized field : حريم زهقوا من شغل البيت وشوفوا عملوا ايه ..... ؟؟؟؟؟؟ Empty
Personalized field : حريم زهقوا من شغل البيت وشوفوا عملوا ايه ..... ؟؟؟؟؟؟ XOn40121
Personalized field : حريم زهقوا من شغل البيت وشوفوا عملوا ايه ..... ؟؟؟؟؟؟ 3mm10
تقييم العضو : 0

حريم زهقوا من شغل البيت وشوفوا عملوا ايه ..... ؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: حريم زهقوا من شغل البيت وشوفوا عملوا ايه ..... ؟؟؟؟؟؟   حريم زهقوا من شغل البيت وشوفوا عملوا ايه ..... ؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد 25 مايو 2008, 7:00 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته...

الله يسلمكم هذه حكاية 3 حريم زهقوا من شغل البيت وشوفوااا عملوا ايه حريم زهقوا من شغل البيت وشوفوا عملوا ايه ..... ؟؟؟؟؟؟ 0144حريم زهقوا من شغل البيت وشوفوا عملوا ايه ..... ؟؟؟؟؟؟ 0144حريم زهقوا من شغل البيت وشوفوا عملوا ايه ..... ؟؟؟؟؟؟ 0144

فيه وحدة فرنسية إسمها ليزا ..حريم زهقوا من شغل البيت وشوفوا عملوا ايه ..... ؟؟؟؟؟؟ 072
‏وحدة إنجليزية إسمها اليزابيث ..حريم زهقوا من شغل البيت وشوفوا عملوا ايه ..... ؟؟؟؟؟؟ 036
‏وحدة عربية إسمها أم محمد ...‏حريم زهقوا من شغل البيت وشوفوا عملوا ايه ..... ؟؟؟؟؟؟ 0144

الثلاثة زهقوا من شغل البيت والطبخ والكنس فإتفقوا يعملون إضراب ويخلوا أزواجهم يشتغلون بدالهم حريم زهقوا من شغل البيت وشوفوا عملوا ايه ..... ؟؟؟؟؟؟ 0145
وبعد إسبوع يتقابلون وكل وحدة تقول ايه اللى حصلها

وبعد أسبوع

‏قالت ليزا الفرنسية // أنا قلت لزوجي من اليوم مافيه كنس ولا طبخ ولا كوي ..
أنا زهقت من الشغل وشوف لك حل!!!

‏مر يوم وماشفت شى
‏وثاني يوم كمان ماشفت شى
‏وثالث يوم لقيت زوجي قايم الصبح مبجر ومجهز الفطور والشاي وجابه لي
في السرير وأنا نايمة وبعدين راح شغلهحريم زهقوا من شغل البيت وشوفوا عملوا ايه ..... ؟؟؟؟؟؟ 0149

‏اما البريطانية اليزابيث // ردت وقالت: وأنا بعد قلت لزوجي أنا من اليوم ماني كانسه
ولا طابخه ولا كاويه في هالبيت , أنا زهقت خلاص

‏أول يوم ماشفت شى

‏وثاني يوم كمان ماشفت شى

‏لكن في اليوم الثالث لقيت زوجي رايح للبقاله وإشترى كل الطلبات الي كنت ابيها في البيت
وبعدها قام نظف البيت كله وكل شئ صار تمام التمامحريم زهقوا من شغل البيت وشوفوا عملوا ايه ..... ؟؟؟؟؟؟ 0149

‏أم محمد جاء دورها في الكلام فقالت//

أنا رحت بعد ماتركتم وقلت لزوجي إسمع

يا بو محمد أنا زهقت من شغل البيت وإعمل حسابك أنا من بكرة لا كانسه ولا طابخه ولا كاويه
‏وبصراحة..

أول يوم ماشفت شى
‏وثاني يوم ماشفت شى
‏وثالت يوم كمان ماشفت شى
‏بس الحمد لله رابع يوم قدرت أشوف شوي بعيني الشمالحريم زهقوا من شغل البيت وشوفوا عملوا ايه ..... ؟؟؟؟؟؟ 0104

حريم زهقوا من شغل البيت وشوفوا عملوا ايه ..... ؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-